Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Informacja Przewodniczącego Rady Miasta o podpisaniu protokołu z sesji Rady Miasta w Myszkowie z dnia 25.09.2025r. oraz o uwagach wniesionych przez radnych.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady Miasta dotycząca analizy oświadczeń majątkowych.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Myszków
b)
zmian w budżecie Miasta Myszkowa na rok 2025
c)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
d)
zmiany obszaru, granic i równoważnej liczby mieszkańców aglomeracji Myszków
e)
zmiany uchwały Nr II/3/24 Rady Miasta w Myszkowie z dnia 21 maja 2024r. w sprawie powołania komisji stałych Rady Miasta w Myszkowie oraz ustalenia ich składu osobowego
f)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą
g)
wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy w trybie bezprzetargowym
h)
wyrażenia zgody na zniesienie współwłasności nieruchomości lokalowej położonej w Myszkowie
i)
pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
j)
wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty
7.
Wybór opiekuna Młodzieżowej Rady Miasta Myszkowa.
8.
Informacja na temat interpelacji złożonych przez radnych w okresie międzysesyjnym.
9.
Wnioski i oświadczenia radnych.
10.
Zamknięcie obrad sesji.